Storkok..

det blev ingen restätning för mig idag inte! Janne och killarna skulle egentligen ha åkt till Trollhättan och jag skulle ha storstädning. Istället blev det så att de stannade hemma och Janne fixade med vår värmepump. Jag har mest latat mig, fattar inte varför jag är så sjukt trött, sov i två timmar på soffan idag! Känns som om jag är sjuk eller nåt..bara trött, trött, TRÖTT.

Senare på eftermiddagen så städade Noah och jag hans rum, riktigt grundligt..alla små pryttlar gick vi igenom, så nu är det rensat, städat och renbäddat. Janne och Elias åkte och storhandlade. Janne tycker inte vi ska äta halvfabrikat (inte jag heller..men jag suger ju på att laga mat..), så nu gör han ett riktigt storkok..fem rätter samtidigt. Så smidigt det kommer att bli att bara värma mat under veckodagarna. Jag hoppas att det är nåt som håller i sig och så småningom ska väl jag också bidra mer. Kan tänka mig att det kommer att bli stressigt när vi båda jobbar och barnen går på förskolan, så det här är nog en jättebra idé :o).

Nu ska jag göra ett ryck och rensa i badrumsskåpen.

image15

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja , nu är det du som är redig ch tänker städa.
Önskar att jag kunde få lite energi till det.
Kram kram

2007-08-06 @ 14:07:28
URL: http://missaiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0