Mys..

dricker kaffe och myser med internet, tidningar och har faktiskt äntligen börjat läsa en pocketbok, så länge sen sist!

(Bilden som skulle vara här ville inte..)

Det är härligt att det snart är dags för ett nytt år. Ett rent år att fylla med händelser. Redan nu verkar det som om det kommer bli en stor skillnad i mitt liv här till våren.. kommer säkert att skriva om det senare.

Jag funderar mycket på allt möjligt och ska göra ett avslut på 2007, tänka igenom vad jag lärt mig under året. Vad jag ska sluta med och vad jag ska börja med. Vad jag kommer att fortsätta med precis som förut och vad som ska ändras.

Haha..nu hoppade bilden in:

image59



Nu ska vi sparka till affären, återkommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0