Vill du ha en present?

image53


Hittat på en annan blogg och jag hänger givetvis på!

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this exchange. I don't know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

Så skriv nu en liten hälsning till mig, så ska du få något jag gjort inom loppet av 365 dagar!


Glöm inte att skriva din mejladress så att jag kan kontakta dig.


Kommentarer
Postat av: Anna I

Hej Johanna !
Saknar redan pysslet. Så spännande det lät med det du skrev.... ser fram emot det och kopierar den texten.
Ha det nu så bra
Kram Anna

2007-12-16 @ 15:40:23
URL: http://missaiv.blogg.se
Postat av: Gissa vem....

ville bara säga hej och hoppas att ni har haft en riktigt skön helg. Jag försöker vara in på din jätte fina blogg alltid då och då, för att se vad som händer hemma hos er och se alla fina bilder. Saknar dig vännen min! Må så gott! Kramsikram från mig...kusin vitamin i Kiruna. Väntar och längtar och hoppas att vi ses till jul!

2007-12-16 @ 16:51:30
Postat av: malin

Haha!! Ett bevis på att jag läser din blogg. Det var jättekul att ses igår. Som sagt vi får träffas oftare nästa år. Boka in i kalendern lite tider. Japp, nu ska jag se tv o vänta på att få flyga iväg. Ha det bäst i jul!

kram

2007-12-16 @ 19:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0