Suovastallrik..

mmm..så gott det var, bjöd Fia på middag på Glada Oxen i Vittangi. Efter det kaffe, glass och jordgubbar hemma hos henne. Riktigt mysigt, massor med babbel om allt möjligt..gamla tider och nya tider. Jag bara älskar sådana här stunder (sparar dem i mitt hjärta..att ta fram när vardagen inte känns fullt lika kul..).

Har haft en del huvudvärk idag, tråkigt :(.. irriterande...alvedonen hjälpte i några timmar i alla fall :o).

Känner mig irriterad över att jag måste jobba fyra dar i vecka 30... vet inte hur jag ska göra, ev. kommer Janne och barnen stanna här, medan jag åker tur och retur för att jobba dessa dar..jag får ju en hel vecka till här sen, om vi skulle göra så.. särskilt ekonomiskt känns det dock inte.. Men Parakkatid=kvalitetstid och tid är ju pengar, kvalitetstid är värt så mycket mer!

Hoppas ni har det bra ni därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0