Alla dessa underbara bloggar..

Det finns så många underbara bloggar därute, som ger mig såå mycket inspiration! Bara tanken på att skriva en så fantastisk blogg själv ger mig prestationsångest. Nej, men anledningen till att jag skaffar mig en ny blogg är att jag tycker att många andra bloggsidor verkar ha så roliga finesser..jag tror att jag hittat just ett sådant bloggverktyg. Men sen är det ju det att man måste ha kunskapen till att använda verktygen också..men det kommer väl med tiden.

Så, nu ska jag göra ett försök att bli aktivare och kreativare i bloggvärlden!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Johanna! Kul att se att du fortsätter ditt bloggande. Hoppas du och din familj har tid att njuta av sommaren. Här i Umeå jobbar vi på och siktar på resan till Marocko i augusti! Ha det så bra och hälsa Jennie med familj:) om du träffar på dem!
Har förresten precis vinkat av Ullis som varit nattgäst hos oss på vägen från Kiruna till Stockholm.
Kram
Fru Agronius

2007-06-27 @ 10:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0