Life´s good?


                                                                                             
image4


Ja..jo, nog måste jag säga att det är så med den här i famnen, en kopp kaffe bredvid mig och alldeles tyst i huset..  Fick den här datorn med posten för nån dag sen..det är hela familjens..men Janne tycker nog att det ska vara mest min..  jaja, jag pimpar den och grejar med den en del i allafall. Skoj är det och vad roliga finesser sen! Skönt med trådlöst nätverk och skoj med inbyggd videokamera. Gör det enklare och roligare att blogga också!

Men till nåt annat.. nu har Kirunafestivalen börjat..och jag skulle verkligen vilja vara däruppe nu..alla ni som ska dit: Ha det superskoj! Träffa bekanta, lyssna på bra musik, mys i öltälten...och rapportera sen om allt till mig! :o)..

Det är verkligen jättetyst här i huset, barnen sover och Janne är på fotokurs..jag har inte på nåt bakgrundsljud alls, det är sällan det är så tyst som det är nu i min närhet. Väldigt skönt! Ensam med datorn..
Kommer nog att skriva lite på msn, surfa runt lite och sedan bara slappa.

Mat idag: Köttfärssås med stuvade makaroner

TV idag: Inget.

Läsning idag: Amelia

Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är det härligt med trådlöst och med en laptop iknät framför teven?
:)
Kramar

2007-06-29 @ 10:27:51
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ja, jag njuter verkligen! :o) Det blir en helt annan sak det här med att blogga t.ex. :o)

2007-06-30 @ 08:33:33
URL: http://uglimoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0