Tisdag idag..

idag är det min sista dag som föräldraledig på en stund..nu går jag upp till att jobba 80 % från 60 %. Så idag tar alltså Janne heltid föräldraledigt. Nu blir det ju inte en så brutal övergång för mig, nästa vecka jobbar jag bara måndag till torsdag och sedan börjar vi åka upp.. som jag längtar!

Idag har det regnat och regnat och jag har varit dödstrött och seg hela dan. Vi har inte gjort mycket, pojkarna och jag. Tittat på tv, surfat, hämtat posten, tittat på kort och ätit.. i stort sett är det allt vi har gjort.. Är så pass trött, så jag tror att jag ska gå och lägga mig en stund, passa på medan killarna sover.

Mat idag: Rester till lunch, kycklinggryta med nudlar till middag.

TV idag: MÅSTE bara se Gilmore Girls!

Läsning idag: Senaste Amelia..
                                                              



                            image1

     Lånad från:        www.onebean.com/images/too-tired.gif  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0