Axlarna uppe vid öronen..

ja, jag är väldigt spänd nu..grubblar och har mig..både utan anledning och med anledning. Jag försöker skärpa till mig, grubbla mindre och leva mer - det är ju det man ska! Just nu sitter jag i personalrummet och har rast. GÖTT, det behövs lite "frånvaro" från jobbet.

Läste i en rubrik på Aftonbladet.se att det ska bli en ny säsong av "Ensam mamma söker" .. så bra då! Inte minst med tanke på att de kan använda samma mammor igen.. "hittar de sina drömprinsar den här gången eller inte?"

Jag jobbar det sena passet idag, sen ska jag skynda mig hem och äta lite, för att sedan åka på Tupperwareparty, ska bli kul :o).

Förresten, så har jag tänkt skriva ett blogginlägg om Stockholmsresan.. om det är nån som vill veta hur den var.så kommer det ett inlägg längre fram ;o).

Carpe diem - nu ska jag fortsätta med jobbandet.

Kommentarer
Postat av: anna

Grubbel tillhör livet ibland...tyvärr.
Men leva är bättre :)
Ta hand om dig

Kramar

2007-11-07 @ 22:42:55
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/
Postat av: Sara

Jasså, då vet jag vad du håller på med på dina raster! Jaja, där ser man! ;) HAHA

2007-11-10 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0