Bloggdesign

har grejat lite med bloggen, är ju en nybörjare på detta.. men har fått bra hjälp genom "Designa din blogg" - Tack!
Det jag har gjort är att jag har ändrat raden med presentationsbilden och länkarna till vänster sida istället för höger. Jag har också infogat en världsklocka.. lite kul att se vad klockan är runt om i världen.

Nu börjar det snart bli dags att krypa ner under täcket, tidigt, jag vet, men jag har varit så otroligt trött hela veckan..så ska passa på att sova lite extra nu i helgen. Lär nog bli tidig uppstigning imorgon. Imorgon ska vi till Trollhättan på kalas, barnens kusin har fyllt 12 :o). Tupperwarepartyt idag var förresten bra! Rebecca bjöd på god lunch med paj och god kladdkaka till efterrätt :o)! Jag lyckades hålla mig till att shoppa endast de grejer mamma ville ha - på förra partyt shoppade jag nog med grejer för en stund framöver iallafall.

Nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0