Aktiv eftermiddag..

det har gått i ett här hemma hos oss, sedan vi kom hem från jobb och förskola. Efter en snabb eftermiddagsfika tillsammans, åkte Janne och barnen och handlade (bunkrade upp inför helgen :o)). Jag dammsög i full fart..ända tills jag såg ett jättestort antagligt spindellik i ena hörnet av vardagsrummet (iiiiiihhhhhh!!). Så, resten av golven blev dammsugna..men den delen av rummet lämnade jag. När Janne kom hem så konstaterade han att det var en spindel och tog bort den, sedan var han så söt att han städade resten :o). Bortskämd?!  Jo, jag vet... *skäms lite smått*. Nu fick jag en tanke..egentligen så skulle jag bett honom ta kort på spindelkraken, så jag kunde lägga upp den här, så ni hade förstått.. hehe.

Jaja..tillbaks till det härliga..huset ser ganska ok ut nu, kylen är bunkrad för "moster" Malin och barnen..imorgon förmiddag bär det av till Stockholm för Janne och mig, ska bli såå mysigt!.

Resten av kvällen blir det småplockande, packning och soffläge. :o)

277166-42


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej vännen.

hoppas ni får en riktigt mysig helg i stockholm. Kram

2007-10-25 @ 22:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0