Johanna - världens vän!

Ja, det måste jag ju säga att idag är jag världens vän! Varför det? Jo, titta här:

  1. Steg upp och fångade dagen, trots att jag var ootroligt trött (och fösökte snooza Elias till en början).
  2. Fixade iordning barnen och mig och tog oss till förskola/jobb i rasande fart.
  3. Jobbade och var mycket ute i naturens underbara regn och rusk ;o).
  4. Hämtade ut paket, postade brev och GAV PENGAR TILL VÄRLDENS BARN :o) (psst.. bara 40 kronor..men bättre än inget iallafall).
  5. Åkte tillsammans med hela familjen till ÅTERVINNINGSSTATIONEN OCH LÄMNADE MASSOR MED SKRÄP, ALLT OMSORGSFULLT SORTERAT.
  6. Var på pizzeria i Kungsbacka, men ÅT SALLAD!

NÖJD och belåten..ja, jag känner mig ju nästan lite präktig efter denna dag, ;o)

Magen är det bättre med för varje dag som går, det känns riktigt skönt! Jag ska försöka ta hand om mig själv nu.. lära mig säga nej en gång för alla.

Igår hade vi en mysig första pysselkväll med ett gäng vänner, mest prat, men också lite kortmakeri. Jag tror verkligen det kommer att bli kul när vi kommer igång på allvar! Det är dags känner jag, pysslet har fått stå tillbaka länge nu.

Hoppas ni har det bra därute! ..och du..kan du inte skriva ett mess i kommentaren..så jag vet att du läser?..

KRAM!



image30

Kommentarer
Postat av: anna

Jag läser ..hänger på när ni ska ha er nästa pysselkväll,,
Anna

2007-10-12 @ 21:11:14
URL: http://missaiv.blogg.se
Postat av: anna

Jag är här och läser
:)

Kramar

2007-10-13 @ 18:19:08
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Hej hej, jag läser och följer din blogg med glädje, ett bra sätt att vara nära trots att jag nu mera e långt borta.. Kram till er alla

2007-10-14 @ 20:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0