Me & i

Äntligen tillbaka! Jag har varit hemma i en vecka, sjukskriven med magont..nu är jag tillbaka på jobbet och mår bättre. :o).

I dag fick jag ett paket från Vitalas i posten..med solbruntabletter...(jaha, precis nu när jag skriver det här, så ringde de från nåt annat hälsotjafs och ville ge mig tabletter..). Missförstå mig inte..jag är för hälsokost! Men jag tycker att det finns så många skojare inom detta. De här solbruntabletterna har jag inte beställt, så jag ringer genast till Vitalas och säger att det måste ha blivit nåt fel.. men de menar att jag beställt dem på nätet. Killen i kundtjänsten menar att jag kan returnera tabletterna och stå för portokostnaden.. men jag menar att jag ska väl inte behöva betala för något jag inte beställt. Jo, det måste jag tydligen..annars får jag göra en polisanmälan, för då måste nån ha beställt i mitt namn.. Det enda jag med säkerhet vet är att jag har varit med i flera tävlingar, där jag tackat ja till reklammejl. Men vad jag vet har jag aldrig beställt några tabletter. Usch, så irriterande!! Så nu försöker vi mejlvägen bli av med betalningstvånget.

På eftermiddagen var jag ut på en långpromenad med en väninna och barnen..vi gick i över en och en halv timme, jag känner mig så nöjd (och trött)! Barnen satt hur lugnt som helst i vagnen.. de tyckte nog det var mysigt.

Me & i - beställningen kom också idag, vilka härliga kläder!  Mjuka, goa och fina!

Mat idag: Korv och makaroner grönsaker :o)

TV idag: Gynekologen i Askim! Så härlig miniserie!!

Läsning idag: Allt i hemmet


Ett av mina fynd:
 
image29




Kommentarer
Postat av: Anna

Du samma har hänt mig med reklamen.
Jag fick ett gäng böcker hem. Och en skum gubbe ringde och sa att nu skickar vi en tidning till dig för 29,90 jag sa till han att jag itne beställt, men han var envis , men snälla nån sa jag till han jag vet vad jag har gjort, han blev arg och slängde på luren i örat.. SKUMT
Ha det bra
Anna

2007-10-09 @ 10:54:31
URL: http://missaiv.blogg.se
Postat av: Mia

Anmäl dig till NIX så ringer inga försäljare mer...jätteskönt./Mia

2007-11-06 @ 19:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0