Dax för sängen..

har varit hemma idag och kommer att vara hemma imorgon också.  Har mestadels tagit det lugnt idag, förutom att jag städade köket ganska grundligt :o). Jag börjar också känna mig lite krasslig, med huvudvärk och rosslig hals.. så nu går jag på alvedon.

Idag hade jag också min första jobbiga dag med GI-maten..kände mig så less på det mesta och ville också äta pannkakor som jag lagade till resten av familjen.  Men när jag hittade laxfiléer i frysen så fixade det sig..det blev ugnstekt lax med grönsaker, creme fraiche och citron. Men, det känns hursomhelst ganska ok med första jobbiga dan först efter en månad.

image21

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas du mår okej nu??
Kramar

2007-09-09 @ 18:52:02
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/
Postat av: Johanna

jo, nu känner jag mig bättre! :o) Tackar som frågar! Hoppas du har det bra också!!

2007-09-09 @ 22:16:11
URL: http://uglimoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0