Hemma och vabbar.




image18


Idag är jag hemma med barnen, Elias är förkyld och inte alls i form. Åker en sväng till jobbet vid tre när Janne kommit hem.
 Just nu sover Elias och Noah tittar på Barnkanalen. Jag sitter vid den stationära med en kopp kaffe..mmm..

Tänkte att jag skulle försöka lära mig mer om den här bloggen senare..har inte ens klurat ut hur man ändrar storlek på texten och textens färg, kan ju vara lite kul att piffa lite ;o).

Annars då? Ja, jag kan ju helt klart säga att förra inläggets bild stämde.. var på riktigt bitchigt humör i söndags och det fick Janne känna av. Nåja, nu är det utrett och uppklarat, så nu får man bara rycka upp sig och tuffa vidare. Dölja bitchen lite ;o).. för jag tror aldrig att hon försvinner helt. Tyvärr är det så att Janne får ta många smällar när jag lider av tristess, måste skärpa till mig och aktivera mig istället.

Tror nog jag återkommer senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0