Ont i magen..

jag vet inte vad det är, men jag har haft väldigt ont i magen från och till i drygt en vecka nu. Jag vet inte om det är min GI-mat eller om det är för att det är jobbigt kring mig just nu, mycket att tänka på :o(. Hursomhelst så var jag hemma idag och vabbade, sedan skulle jag egentligen åkt till jobbet när Janne kommit hem. Men det gick inte..jag klarade inte ens av att göra mig iordning p.g.a. magontet. Så i sista minuten ringde jag jobbet och sa att jag stannar hemma. Tidigare på dagen mådde jag bra, så det tonade upp sig och blev värre och värre mot eftermiddagen. Klarar inte av mer, så nu har jag bokat en läkartid.
Janne och barnen har varit jättegoa mot mig, medan jag legat utslagen i soffan, mina älsklingar!

Hoppas ni har det bra och att jag kan återkomma starkt snart igen!


Kanske ett boktips för mig...

image26

Kommentarer
Postat av: Anna

Blir du något bättre i magen gumman??

2007-10-04 @ 11:57:17
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0