Regnigt idag..

image25

och jag har sovit ända till klockan tio .. GAH! Jag blir alltid som en trasa när jag sover läänge på morgnarna, men ändå är det så gott!

Det blir nog en hemmamysardag idag.. regnet öser ner därute och det känns gosigt att kura inne. Lite panik får jag ju över att göra "ingenting", men jag tror att det behövs också. Hela familjen flackar och far under veckorna, så en hel hemmadag gör nog gott för både barn och vuxna.

Igår var Janne och barnen till Trollhättan och jag städade så gott som hela dan..kanske inte meningen att använda egentidsdagen till något sådant, men det är så skönt att ha det gjort nu!

Mat idag: ingen aning.. får se vad som finns i affären.. ;o)

Läsning idag: Amelia och Ola Lauritzsons andra GI-bok.

TV idag..kollar om tv3 lagt upp senaste avsnittet om singelmammorna som söker män. (Har inte tv3 - tyvärr säger jag.. , men lite kan man ju titta på nätet också :o)). Hihi..tv spelar väl egentligen inte så stor roll..men jag tycker att tv 3 har flera bra slötittarprogram och skulle gärna vilja ha den kanalen igen, får se om Telia kan fixa till det!

Söndagskram till er därute..

image23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0