Seg söndag.


Gårdagen blev en bra dag, tvättade och var sedan med Noah till Kungsbacka, fick mina ärenden gjorda och handlade mat. Det var så skönt att bara vara iväg med storkillen, skönt att Janne börjar bli bättre och han kan göra lite mer. Elias stannade hemma och sov middag.
Vi köpte hem thaimat som vi frossade i på eftermiddagen, supergott.

Imorse sov jag ända till klockan tio och så seg jag känner mig idag.. oduschad, 100 saker att göra..men blir mest sittande i soffan som en deg. Tänkte sitta här en stund till, men sedan pigga upp mig med en dusch.

Tvätten väntar, jag vet inte hur jag ska bli av med det där tvättberget..det verkar liksom aldrig ta slut. Och så borde jag dammsuga..alla dessa borden..trodde jag kunde ignorera dem idag för att ta en riktig slappardag, men det går inte, skuldkänslorna hinner före.

Bli lite irriterad över att vågen visar lite uppåt igen..även fast det säkert bara är nåt övergående..det handlar inte om mycket, men det är tråkigt ändå. Ska nog stuva undan den där vågen för en stund, bara koncentrera på att äta GI och röra mig..och väga mig om en vecka igen.

Mat idag: Köttfärs eller kassler med grönsaker och sås.

Läsning: Fortsätter med GI-boken.

Tittar på: Ingen aning..men det blir nog soffläge ikväll igen och slötittning.

Ha det bra därute alla!

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0