Söndagsångest.

Låter lite grovt, med ångest..men känner inte för att jobba imorgon..nåja, det blir nog fint när veckan stånkar igång ;o).

Idag har vi haft en mysig söndag. Jag hade sovmorgon, men hoppade upp redan vid 8.30. Vi har myst, busat och Noah och jag har städat vardagsrummet. Efter städningen rullade jag ut den nya billekmattan, som jag köpte på IKEA igår. Elias tyckte det var mysigt att ligga på mattan och gosa och Noah körde omkring med bilarna efter vägarna. På eftermiddagen var vi till Rebecca och Marcus på middag, ugnstekt lax, (potatis), grönsaker, sås och fruktsallad med grädde till efterrätt. Det var riktigt gott och jättetrevligt, särskilt eftersom vi inte har träffats på en stund. Barnen var överlyckliga över att se varandra igen och de har lekt både ute och inne.

Nej, nu är det dags att lägga sig och ladda batterierna..

Nattinatt!

PS: Måste bara säga att Janne tonade mitt hår igår, lite mörkare blev det och jag är jättenöjd :o)) DS.

hihi behöver lite pepp, så lite amerikanskt helyllebudskap:

image22


Kommentarer
Postat av: anna

hej ! Vad ska du hitta på på nästa söndag, du kanske vill bota din söndagsångetst och hänga med mig på scrap mässan.
Kram Anna

2007-09-10 @ 19:18:03
URL: http://missaiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0