blaj

Tisdag idag och sista jobbardagen för den här veckan, sedan är det pluggardagar, hemmagrejande och eventuellt demonstration som gäller. Solen skiner och vårenergin har kommit - mycket grejande hemma och en piggare Johanna är det!

Just våra tisdagmorgnar är så mysiga, jag börjar jobba först klockan elva, så till tisdagarna ställs ingen väckarklocka. Nu har vi iof stigit upp vid sex, men det är ganska så skönt att ha en lugn, mysig morgon..lite tv-tittande, surfande och kaffedrickande..

Förresten..jag verkar få kommentarer utan avsändare, vill ni vara anonyma eller har det blivit nåt fel? Har du, Linnea skrivit om gardinerna? Blir ju så nyfiken vem som skriver, men allt jag ser är några ... istället för ett namn
:O(

Just nu kikar barnen på Nickelodeon och strax ska vi gå och äta frukost. Alltså Nickelodeon trodde jag förr bara hade B-barnprogram, men nu har jag upptäckt att de har en del kvalité också (fast inget slår väl barnkanalen och Bompa förstås!). Den där Supertrion, som jag förr tyckte var lite halvmysko är ju ganska bra, Backyardigans likaså. SvampBob är ju bara för härlig (lite rå ibland bara..).

Men här ser ni en jobbig, omständig unge, som jag verkligen ledsnat på; "Säg DOWN, säg DOWN, DOWN!! -Ja, vi klara' det, vi klara' det, hurra, hurra, HURRA, we did it, we did it...." och så vidare och så vidare hela programmet..

image39



Dags för frukost nu!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Nu finns det en tävling hos mig med fina måbra-priser för både utsidan och insidan. Trevlig helg!

2008-04-30 @ 14:45:41
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0