Försvunnen Johanna..

Nej, jag är inte försvunnen..men visst har jag varit frånvarande från bloggen en bra stund..  vi har varit i Norrland i en dryg vecka, sedan hann jag knappt vara hemma innan Elias blev inlagd på sjukhuset med jättedåliga värden. Efter någon dags oro är det nu lugnt, det visade sig att Elias hade lunginflammation :o( och nu efter några dagar på antibiotika mår han mycket bättre :o). Jag lovar att återkomma snart! Idag är det VAB-dag och försök till skolarbete. Hoppas ni har det bra därute - och, jag kikar in till er alla, har bara varit slö på att lämna kommentarer i det sista!

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten Elias och er för den delen. Hoppas verkligen att han kryar på sig, Kram

2008-04-24 @ 21:25:06
Postat av: Charlotte

Vad skönt att han mår bättre.
Det är fredag och som vanligt tävling på charlotte.nu - den här gången kan du vinna min sambo + andra fina grejor. Trevlig helg!

2008-04-25 @ 16:35:42
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0