Jideadihå!!


I eftermiddags fick jag äntligen bokat frisörtid, så nu har jag tid imorgon, för både hårklippning, färgning och eventuellt slingning :o). I´m happy!!

Idag har vi varit till Göteborg och firat min 28-årsdag i förskott (jag fyller år imorgon). Vi åt på café,var till K-rauta och tittade på golv till toaletten på övervåningen och var till MediaMarkt och kollade på en Mac-dator som vi nog ska köpa. Jag har ingen erfarenhet alls av mac-datorer, men jag gillar Apples produkter, har själv en Ipod Nano och Jonas har en Iphone som jag blev totalt kär i när han var här hos oss nu sist. Någon som har en mac och kan skriva för- respektive nackdelar? :O). På MediaMarkt fick jag också min födelsedagspresent av Janne och barnen; Sex and the City - boxen. Så nu väntar, vad blir det?..44 timmars Carrietittande..mmmmm....

På vägen hem stannade vi vid Kungsmässan, där Janne sprang in på Steinbrenner och Nyberg och köpte en jättegod (och vacker) Pannacotta-tårta med hallon. Efter att vi fikat här hemma, så gick jag upp och satte mig för några timmars läsning igen, nu har jag äntligen läst ut den avhandlingen :o)! Så skönt!

Imorgon blir det som sagt klippning och kanske  shopping och biobesök.

Go´natt!



Kommentarer
Postat av: frollen

Jamen hipphurra idag då. Grattis!

2008-04-06 @ 08:48:03
URL: http://frollen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0