Klipp, mat, gardin, auktion..

Söndag idag :O). Idag har vi haft en riktig hemmajobbardag. Efter att jag, efter många om och men tillslut fixat en ljudbok att lyssna på, så blev gräsmattan klippt. Jag lyssnar på "Mig äger ingen"  av Åsa Linderborg, hittills är det riktigt bra, tragiskt, men bra! Hon beskriver hennes uppväxt och trots all misär med sin alkoholiserade pappa så skriver hon på ett sätt som även visar de positiva, kärleksfulla och värmande tillfällen som han gav henne.
image34
Efter klippningen lagade jag (!) en god kycklinggryta med vitlök och créme fraiche, receptet hittade jag på Matklubben . Tack Anna för tipset om den klubben, ett kul och inspirerande ställe, även för mig som inte är en stjärna i köket precis..

Vi planerar och donar här hemma inför framtida renoveringar.. just nu håller Janne på med toaletten på ovanvåningen, den blir nog riktigt bra, helt i min smak :O), bilder kommer!

Nu ska jag lägga upp auktioner på Tradera, en hel del kläder och lite andra grejer också :O).

Jag avslutar med en bild på de nya gardinerna efter lite påtryckningar från norr ;o)

image36

Lite suddig bild, men det får gå!

Nattinatt och kika gärna in på mina auktioner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej, dom gardinerna hade jag oxå i Horred, så snygga!! Kram på er

2008-04-28 @ 21:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0