Lärandeteorier och bokstavskex..

Återigen en hemmadag, men nu är Noah i fin form, så imorgon blir det förskolan för busisarna. För mig blir det Göteborg i två dagar, skolan väntar.. ser fram emot det väldigt mycket! :o)
Samtidigt så känner jag mig lite stressad, jag måste hinna skriva två frågeställningar om lärandeteorier till ett litteraturseminarium imorgon. Jag har fortfarande inte fått ner något på pränt..men lite tankar har jag iallafall. :O). Det ska hursomhelst bli kul att träffa kurskompisarna igen och bo hos Jenni, Ivan och Leo!

image31


Efter lunchen idag så var vi en sväng till affären, där hittade jag Bragos bokstavskex, de här kexen har jag sett flera av mina favoritbloggar blogga positivt om, så jag var bara tvungen att köpa ett paket..snart blir det lite fika och jag ska smaka en eller två.

image30


Snart snart..bär det av norrut..mmmm...
Längtar...

image32

Bilden tagen av mamma i julas..


Vad händer hos er?

Kommentarer
Postat av: susanne f

Hej
Vann halsbandet hos dig, har inte fått det än...har det kommit på villovägar?
Mvh
Susanne

2008-04-09 @ 18:04:19
URL: http://bambuochbetong.blogg.se/
Postat av: Mari

Hej! Du frågade om hur man får tag i lösenordet till min låsta blogg.

Såhär svarade jag till de som frågat:
Jag har tidigare gått ut med hur man får lösen till den bloggen. Och det gäller att maila, berätta vilka ni är och varför ni ska få lösenordet. Har ni blogg, skriv adressen!
Jag har inte gett lösen till alla pga deras anonymitet. Finns inga garantier för vilka de är. Och det är kravet, jag måste kunna veta vem som läser. De som jag vet har läst min blogg länge och kommenterat (aktiva läsare) har definitivt haft förtur. För att man märker hos en person om de vill läsa bara för de är nyfikna, eller för att de faktiskt bryr sig.
Testa och maila om ni vill ha lösenordet, men det finns inga garantier för att ni får det.
Det är trots allt mina privata ord som skrivs där..

2008-04-10 @ 21:05:27
URL: http://modigh.webblogg.se
Postat av: Charlotte

Ny fredagstävling hos mig - vinn en kultig tv-serie på dvd! Titta gärna in och var med. Trevlig helg!

2008-04-11 @ 15:41:48
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: susanne f

frågar efter mitt halsband som jag vann.....adressen har kjag gett ut i en annan kommentar

2008-04-13 @ 15:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0