Måååste klippa mig..

nu har jag fått sån där MÅSTE KLIPPA MIG NU! - feber, oftast blir jag sån precis innan jag bokar en frisörtid.. då måste rubbet göras; klipp, färg och slingning, annars går jag bara runt och är less på mitt hår. Så imorgon tidigt ska jag ringa och höra om de har tid snart, det är ju problemet, det måste hända på en gång. Nu måste det hända antingen imorgon eller på måndag. På tisdag jobbar jag sent och onsdag och torsdag är jag i Göteborg, fredag lättar flyget mot norrland.. hmmm...kommer jag att lyckas?

Febern blir ju inte lättare att tampas med när jag läser i Susannes dagbok och ser hennes ursnygga frisyr som hon fått idag..

Vad gör jag annars? Springer in i en vägg och gör slut på lidandet? Eller gräver ner mig? Eller vad ska jag göra..kan det inte bli morgon NU, så jag kan ringa?

Nåja, min arm pryds iallafall av ett supersnyggt armband:


image26



Du hänger väl med på att sluta gnälla? Kolla in länken här till vänster!!

Nä, lite mer läsning nu och sedan sängen..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅÅÅh, bär det av till Norrland igen, va mysigt!!! Hoppas ni får det riktigt mysigt. kRAM

2008-04-05 @ 22:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0