Nya tider..


image40


Nu har jag äntligen fixat med klockan, som har sackat efter en timme. Jag passade också på att byta utseende, det blev en liten apelsin. Passar bra med en extra c-vitaminkick.. jag känner mig hängig..har haft ont i kroppen några dagar och nu är jag trött, slapp och har ont i halsen. Så min läsardag idag var inte så väldigt givande, visst blev det en del läst..men inte mycket mer än en del..

Nä, jag ska proppa i mig echinaforce idag, imorgon blir det demonstration i Göteborg. Nu är det dags för mig att ge barnen kvällis och sedan natta dem, sen ska jag gosa ner mig i soffan med en kopp kaffe.. känns som om jag är på väg att somna nu..

Vad grejar ni med?

PS. Nu är nya toastolen på plats i lilla badrummet, det har blivit så fint där! Korten kommer, jag lovar!! DS.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Linnea skrier: Japp jag skrev om gardinerna :-)

Kram

2008-05-04 @ 22:17:42
Postat av: Charlotte

Vilken härlig apelsinklocka - den skulle vara fin att ha på väggen "på riktigt"...
Nu är det fredagstävling hos mig - hoppas du vill vara med och tävla. Den här gången är vinsten ett ännu vackrare vårleende! :-) Trevlig pingst!

2008-05-09 @ 15:51:05
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0