Spyor och fröken äcklos

Hmm.. mysko dygnsrytm här.. jag blev väckt av Noah lillgubben inatt vid ett, han hade spytt och var jätteledsen. Jag tvättade av honom och tog honom till vår säng, hoppades att det bara berodde på något han ätit. En timme senare var hela familjen klarvaken och fick städa spyor. Janne gick och lade sig igen, pojkarna och jag flyttade till nedervåningen och där kollade vi på Tarzan II.. vid 6.00 vaknade jag av att Janne kom ner, då hade mina små sötisar lagt sig vid på sin mamma i soffan och somnat, då hade vi nog totalt sovit en timme..

Resten av dagen har bestått i riktigt degande.. tv-tittande och sovande i soffan, Elias har sovit i flera timmar uppe i sin säng, medan Noah och jag legat i varsin soffa här nere. Jag är ett riktigt äcklos,; med korta mysbyxor, Jannes mycket söndriga t-shirt (mina kroppsdelar som bara hänger ner, de hänger nästan ut genom hålen..;o)) Håret är i en slarvig tofs och glasögonen är fettiga.. uscha så fult..men man måste ju ha sina fuldagar ibland ;o)..det är ju bara såå skönt att ta en dusch och fräscha till sig efter en sån här dag.. får se om det blir ikväll eller imorgon.
Det är pluggardag imorgon, Janne kommer att vara hemma med barnen så jag kan få tid till att läsa.

Nä, nu väntar snart nån icke GI-mat.. kör degarstilen fullt ut....



image24
Ganska likt faktiskt..bara det att mitt förkläde nufårtiden är limefärgat

Jo, så är det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0