Övergående Bloggtorka..

Jopp, nu börjar det mesta falla på plats igen - vi är hemma och jag börjar jobba på måndag igen.

Den här semestern (jag tänker inte skriva sommaren här - för den är ju inte slut än - eller hur?) har barnen och jag varit på resande fot på egen hand. Vi bilade först till Västerås, var där i några dagar och flög sedan upp till Parakka, där vi var i två veckor. Sedan tillbaks för en natt i Västerås och sen bilande hem. Dagen efter vi kommit hem kom min barndomskompis Marlene med hennes Micke hit. Den här sista veckan har även Janne haft semester och förutom små bad- och shoppingutflykter med Marlene och Micke så har vi hunnit vara till Trollhättan en dag.

Idag kommer Jannes bror med familj hit. Söta svägis har lovat att hjälpa till med hemmapimp här.. hon har verkligen öga för sådant.. :o)

Nu vaknar lilleman efter en sovmorgon..så nu är det frukost-time..vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0