Ser att det finns lite läsare kvar..

av min blogg. Här går jag och trampar, vi väntar på att vi ska få en lägenhet.. jag vet inte om vi får det idag eller om hundra år.. det känns som det senare.. Visst är vi bra vänner fortfarande, men jag behöver distans nu, för att börja bearbeta. Det fungerar inte så länge vi bägge går hemma och lever nästan som förut.

Jag vill skicka en stor varm kram till alla som hör av sig och undrar hur jag mår och kommer med uppiggande ord och hittar på saker med mig. Ni är där när jag faller och nu har jag fallit!! Nu stöttar ni mig när jag reser mig igen, tack!! Jag är inget kolli, men jag är oerhört tacksam för all ompyssling jag får nu, jag behöver bli bortskämd! ;o)

Nu ska jag ta tag i vardagsbestyren, för de finns ju alltid kvar - tryggt ;o)!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej Johanna. Jag vet precis hur du har de just nu. jag levde ås med Lisas pappa ett tag innan jag fick lägenhet. Jag hoppas att det löser sig på bästa sätt.

Kram

2008-08-28 @ 22:18:17
Postat av: Susanne

Men fy så sorgligt... Och jag som var lipfärdig redan innan jag gick in här...



Men Du... lycka till! Kämpa på! Heja! Och stor kram!

2008-09-01 @ 19:24:12
URL: http://www.undersolen.se/
Postat av: Kardemomme

Lykke til videre med alt du skal igjennom!

Krysser fingrene for at alt skal gå så smertefritt som mulig for både store og små :)

Klem fra Kardemomme :)

2008-09-02 @ 11:33:23
URL: http://husetvedbekken.bloggagratis.se
Postat av: Susanna

Hej gumman! Jag såg att du var "singel" på Facebook och visste inte vad jag skulle tro. Men nu när jag läser på din blogg att ni separerat, är inne på din blogg första gången på jättelänge, förstår jag att det verkligen är så!!! Det verkar iaf vara ett gemensamt beslut, men det måste vara jättejobbigt ändå! Stor kram till dig från mig! Du får skicka ditt nya nummer när du får en lägenhet så vi kan fortsätta höras from time to time. KRAM

2008-09-11 @ 22:16:11
URL: http://goddesssarasvati.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0