Lucia

Var tvungen att googla på lite luciatåg idag, då jag missat tv´s sändningar.. jag var ju tvungen att visa till barnen. Är det inte så att man märker mindre av Lucia eftersom det infaller på en helg? Barnens förskola ska iallafall ha lussefest på måndag, det ser jag fram emot!

Idag har Jonas och Janne varit iväg på shoppingrunda, medan barnen och jag varit hemma och grejat.  Vi var ute ett bra tag och då passade jag på att ändra lite vid yttertrappan..jag tände en lykta och satt en trasmatta där. Det blev lite mysigare iallafall :O).

Imorse, när jag steg upp, möttes jag av en pepparkaksbakande pappa med sina två pojkar. Att han är en underbar pappa kan jag definitivt aldrig ta ifrån honom! Hur det än är ställt med våran relation, så går det inte att förneka en närvarande och härlig pappa!

Jonas köpte Mario Kart till barnen idag (så de kan köra bil på Wii:et). Just nu sitter Janne och han och kör.. barnen lade sig för sådär tre timmar sedan.. de verkar ha det roligt iallafall! Jag sitter vid datorn med ett glas vin, efter att ha kört dryga tjugo minuter på Wii Fit. Jag märker ju av att min form har försämrats sedan sist. Men det var jättekul att komma igång igen, det är ju lite beroendeframkallande det här! Nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba mig riktigt ren och fin.


¨

Pepparkakebagare Elias tar av sig förklädet.

Kommentarer
Postat av: Elina

vad söt son du har!

2008-12-18 @ 07:20:22
URL: http://thegloryoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0