Önskelista




I julsäcken önskar jag att det fanns en väska till min kamera (en rååsa förstås!), eller en dymo-märkapparat för allt jag vill få ordning på i mitt liv. Ordning med tanke på dubbelt boende och familjeliv ,kan man kanske också få hjälp på traven med en Familjebok. Mina kontokort, medlemskort  och mina pengar håller på att ramla ur min plånbok och jag har hittat en ersättare som jag dreglat över en stund nu.. Två grejer som det hade varit skönt att koppla av med är en ny serie på dvd eller en spa-behandling/vistelse. Presentkort tycker jag om..mycket! Gärna på Bluebox eller Cosas.

Nu Tomten, så har du fått lite uppslag och idéer.

Jag ska försöka vara lite snällare.. jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0