Vad hände?

Nu är det så där mysko här.. nu när vi väl har fått lägenheten och nycklarna, så går det jättesakta fram. Jag hade sett för mig att när jag äntligen får en lägenhet ska jag hoppa, skutta och flytta på en gång. Men det gör jag inte. Kanske för att det blev så seriöst och allvarligt nu? Eller kanske för att jag fick åka in till sjukhuset med liten, sjuk Elias i tisdags. Ju fler timmar vi spenderade där, desto mer rann lusten att flytta iväg. Det är för mycket på en och samma gång tror jag.

Idag är jag hemma med killarna, Elias har fortfarande feber. Jag har gjort ett lite halvdant försök att plocka ihop lite grejor till lägenheten och tänkte att vi kunde åka dit en sväng senare under dagen. Jag tänker att det blir bättre ju hemtrevligare det blir där..desto mer ok blir det att flytta.. när korkskruven ligger i lådan och handdukarna är i skåpet. Eller kanske det är ännu ett sätt att dra ut på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0