Just nu..

image74



allt känns mycket lugnare nu, mest troligt kommer jag att gå ner till 50% i arbetstid, med start redan nästa vecka. Har försökt bita ihop, men att plugga 50% och jobba 80%, samtidigt som man har familj med småbarn har inte varit någon höjdare. Jag har somnat över böckerna på kvällarna och sedan har jag nog också varit en liten tjuris. Men nu ser allt ljusare ut, mindre arbetstid, mer tid till studier och familjen! ..och så har vi ju sett att våren ligger runt hörnet! Härligt!! Visst har jag en hel del att läsa, men nu känns det inte helt oövervinnligt! *GLAD!*

Helgen som gick var fullspäckad, först rejäl städning fredag och lördag, rensning i garderober och så! Jag bara älskar den där känslan att lägga mig i en renbäddad säng, när allt är tipptopp (jo, men på ett ungefär!) i resten av huset. På lördag kväll var det dags för tjejkväll hos Rebecca, det var en mysig kväll. Med underbart god mat, dricka och många hjärtliga skratt! Vi spelade ett kul spel som heter "Master of the movies" (ska nog införskaffas :o)). På söndagen kom Malin, Terese och Martin hit och vi gjorde hemmagjord sushi, det var riktigt roligt - teamwork! Och gott var det också! (Det var faktiskt riktigt gott när jag tänker efter, Malin!). På eftermiddagen kom Jukka, Susanne och Anton hit och uppvaktade treåringen med en biltvätt!

Nu måste jag fixa iordning oss, dags för jobb och förskola!

Men, du, scrolla lite längre ner och var med i tävlingen!!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

Gött att du gillade det! Då får vi göra om det. Rullarna såg ju precis ut som på bilden...
Jag är hemma och har influensan nu. Hoppas jag inte smittade någon.
Kramars

2008-02-12 @ 14:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0