Lördag morgon..

Lugn, myspysig morgon. Jag sitter vid datorn och barnen tittar på bompa (eller SvampBob fyrkant, rättare sagt).
Jag älskar dessa lördagsmorgnar, när man först stiger upp tidigt och sedan bara hasar runt och myser. Dricker kaffe, grejar med datorn, barnen leker eller tittar på bompa. Så härlig start på dagen!

Jag har varit sugen på att shoppa länge nu, men har tyckt att jag varit alltför pank för såna grejer, för bara lustshoppande... men iallafall så fick jag presentkort på ett köpcenter av Janne i Alla hjärtans dag - present. Vad händer då? Ja, då blir jag stirrig och börjar tänka, "vad var det nu jag ville köpa?" "Måste åka och shoppa, men vad?" . Hmm..jag gör nog rätt i att vänta, tänka efter lite..

image75

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0