Ny arbetsvecka!


image76

Förhoppningsvis kan jag gå ner i arbetstid redan den här eller nästa vecka. Ska bli skönt!

Jag var lite orolig över att vi skulle få magsjukan i helg, efter att den gick på förskolan i slutet av veckan. Men peppar, peppar, vi har klarat oss. Janne och jag garderade oss med ett glas whisky i fredags kväll.

Morgonens händelse består av en bautastor spindel som piggade upp oss ;o). Noah sa helt plötsligt att det var en spindel där, jag trodde att det var på tv´n han menade. Men, nej, han pekar under tv-bänken. Jag ville inte riktigt tro på honom.. men sedan pekar han: "Där! Där är den!". Gah! det var en sån där äcklig, typ källarspindel! Oj, oj, jag får ju inte föra över min spindelfobi på mina barn, så jag pratade lugnt och sansat och berättade att vi skulle smälla till den med flugsmällan. Noah sa att han ville det först, men sedan backade han ur och jag fick göra det. Jag gjorde det utan att tänka, så jag hann knappt bli kallsvettig eller nåt, jag bara bonkade på. Nu ligger den som ett litet knyte.. förlåt om det blir regn hos er idag!


Kommentarer
Postat av: susanna

Va roligt att läsa, nu ska jag försöka lära mig... Tack för tipset, kanske hör av mig vid frågor. KRAM och kul att du delar med dig av ditt liv :-) !

2008-02-19 @ 09:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0