Hemma igen.

image65

Elias och jag sitter på pendeltåget.. vi är på väg!



Nu är vi hemma igen, trötta och slappa efter en lång resa. Vi myser i varsin soffa, med tv, dator och snacks..
Jag jobbar imorgon och ska snart krypa i säng..dumt att man inte försökte ställa om kroppen tidigare, utan väntar till dan innan man ska jobba - antagligen dömt att misslyckas.

Jag tänker på när resan startade, när vi satt där och hade nästan två fulla, så underbara norrlandsveckor att se fram emot. Men visst vill man ju ha tillbaks lite ordning och reda i livet, kanske inte fylla kroppen med femtielva olika sorters godis varje dag och inte göra vidare värst nytta under dagarna. Nä, nog får jag säga att det är skönt också! Imorgon startar jobbet med en planeringsdag, blir nog en bra dag!

Nattinatt från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0