Onsdag idag!

image68


Idag är det redan onsdag och jag och småkillarna har varit hemma i dagarna tre, Elias har varit febrig och förkyld. Nu mår han bättre, så imorgon blir det förskola och jobb igen. Sådana här sjukdagar blir jag en blandning mellan seg och rastlös..hihi..svårt att förklara. Men det blir mest att surfa runt, mysa med barnen, sätta på Pippi på tv´n, fixa mat, ta hand om tvätt.  Jag försöker också ta tag i saker man inte hinner med under vardagarna, som att fixa med papper och så. Är så besatt i att jag ska "göra nytta" att jag känner mig dålig om jag inte gjort riktigt mycket en dag, samtidigt är jag slapp och trött och orkar inte. Lite jobbigt. Men det känns skönt att komma in i vardagen igen imorgon, med nya friska!

Det jag skrev om tidigare att min vår kommer att bjuda på förändringar, kommer att hända redan på måndag. Jag har sökt och kommit in på specialpedagogutbildningen :o)!! Är jätteglad över det!! Som vanligt blev det en impulsgrej från min sida då jag sökte, men trodde nog inte helt jag skulle komma in. Men det gjorde jag! Så på måndag börjar jag! Det känns lite pirrigt..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis till utbildningen!! Vart ska du gå? E det heltid?? Skriv ohc berätta, e så nyfiken. Kram

2008-01-16 @ 20:42:04
Postat av: Sara

Ojojoj va du kommer klara det heelt galant! Jag tror på dig Johanna:) Håller tummarna! :) Kramkram

2008-01-17 @ 18:26:50
URL: http://saarabara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0