Vinternjutning!

277166-63

Jag njuter verkligen här i byn! Jag har ju mitt hem i söder, men det är ändå att "komma hem" när jag kommer hit. Tystnaden som jag var alltför hemmablind för att upptäcka när jag bodde här, har jag nu upptäckt.. under en kvällspromenad, det enda som lyste upp mörkret var stjärnorna och månen. Mamma och jag tog en promenad på isvägen över älven, ibland stod vi alldeles stilla för att lyssna på tystnaden, då och då hördes vattnet under isen..annars var det tyst, det är underbart!

På nyårsafton sparkade mamma och jag till affären..vi småtävlade..hihi..vilken syn! Men alltså, vad kul det är att sparka spark! Här ovanför bilder från vår sparktur..affären är en gammal lanthandel, så bara det har ju sin charm!
Sparkturen kommer jag att lägga på minnet och plocka fram när andan faller på..kanske i en bilkö en kokhet sommardag..

Hoppas året har börjat bra för er, det har det för mig!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ljuvligt!!
Jag vill oxå ha snö.

Kramar

2008-01-02 @ 19:25:41
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/
Postat av: Sara

Haha spindefilmen är bääst! haha ne jag orkar inte uppdatera just nu:P hehe men du hur blir det med kursen du kom in på? eller förresten, jag kanske eventuellt ska jobba på tisdag:) så då ses vi! :D Kraaaaam

2008-01-03 @ 21:53:52
URL: http://saarabara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0