Biobiljetter!

Nu har jag fått min första biobiljett alldeles gratis härifrån! Ska nog användas till Sex and The City  filmen.

Snart kommer jag att få två biobiljetter härifrån! De ska användas till att bjuda en jättego kompis på film. Mest troligt ska vi se en komedi av Judd Apatow..;O) Vet inte vilken du menar, Malin? Forgetting Sarah Marshall eller Walk Hard? Jag vill se bägge! Eller heter det båda?

Näpp..nu är det slutdegat, dax att fixa middag istället!

Hoppas ni har det fredagsmysigt!


Kommentarer
Postat av: Malin

Är det sant! Ska du bjuda mig på bio? Fantastiskt, jag trodde bara du menade att vi kunde gå på bio tillsammans. Vilket också är en höjdare. Så det finns två av hans filmer på bio. Jag tänkte på "Dumpad", en snygg översättning av Forgetting sarah Marshall. Ha det bäst o krya på dig.



kramars

2008-06-13 @ 21:06:52
Postat av: Anna

Grattis! Roliga vinster :)



Kramar

2008-06-13 @ 22:26:41
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0