Jajamensan..

Jappelijapp, midsommarafton är inpå knuten nu!

Jag har hundra saker att göra och trots det till tider jobbiga pluggandet, så får jag ju säga att det är skönt att ha mina pluggardagar - för visst får jag tid till att sätta på en maskin med tvätt och hänga upp mellan varven.



Nu jobbar jag varje dag och kvällarna har jag varit borta, så det känns som om jag borde ha en hel jobbardag här hemma för att komma ikapp med alla grejer! Men efter midsommarfirandet ska det fixas och donas..så kanske på söndag :o). Skönt är det att vi åker bort och lämnar röran hemma ;o).

I tisdags kväll hade vi sommaravslutning med jobbet. Jag tillhör festkommitén (hihi, jag kom på att vi behövde en sån på jobbet och anmälde mig frivillig) tillsammans med två kollegor. Vi hade lite roliga knåpaktiviteter och sedan åt vi en god middag på Fridas. Det var verkligen jättetrevligt att träffa nästan alla kollegor (vi hade lite bortfall) samtidigt. Sådana här gånger sätter man sig ofta i andra konstellationer än man är van vid och det var riktigt givande den här gången!

Igår var det en fullspäckad dag för mig. Det började med ett mysigt midsommarfirande på barnens förskola, med dans runt midsommarstången, sång och jordgubbstårta. Sedan jobbade jag fram till halv fem. Direkt efter jobbet åkte jag till IKEA, för att möta Rebecca och äta middag där. Halv sju hade vi Tupperwareträff på lagret. Där rådde  "halleluja" - stämning igen, lite charmigt och fascinerande är det. Måste bara få berätta om veckan som kommer, om du ens har funderat på att köpa en Tupperwareprodukt, så är det nu det är dags! :




Till Tupperwareveckan som kommer så är det en "supervecka" med många bra erbjudanden. Som värdinna kan du välja tårtboxen, snacksetet eller 450 kronor att handla ur katalogen för!! Alla kunder som handlar över 300 kronor får ett s.k. "bananskal"  - lägg bananen i den, så håller den sig fräsch i väskan. Om du inte har tid eller möjlighet att ha party, så kan du samla ihop beställningar av dig och någon till och maila mig - så ska vi fixa att du får ett bra erbjudande!
Och en annan sak, nu under vecka 26 får man också möjlighet att köpa de klassiska och så omtyckta multikannorna, till ett jättebra pris. Det gäller både den lilla varianten och den stora. De här kannorna är sällan ute till försäljning, så passa på!


Nu ska jag strax börja med frukosten.. jag har kommit in på GI-spåret igen och det känns så skönt! (Med något undantag den här veckan då förstås ;o))


Trevlig midsommar!!
Njut!!



Kommentarer
Postat av: Charlotte

Glad midsommar! Och under helgen har jag tävling hos mig där du kan vinna fina skönhetsprodukter för huvud och händer. Var gärna med och tävla.

2008-06-19 @ 15:16:18
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Sara

Hej! :) Det var ett tag sen nu:( hoppas allt är bra med dig, skönt med sommarlov nu va? Ha det bra. Hälsa alla:) KRAM!

2008-06-26 @ 11:12:02
URL: http://saarabara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0