Sjukt inlägg

Imorgon är det skolavslutning på jobbet, jag biter i och håller mig kvar nån vecka till. Sedan  är det dags för en härlig semester!

Helgen som var spenderade vi i Norrköping och Kolmården; bodde på hotell, åt god mat, tittade på djuren, hälsade på min farbror, promenerade och tog det lugnt.. mysigt var det. Perfekt tillfälle att åka till Kolmården också, det var inte så trångt och jobbigt som det ibland brukar bli.

Nu står Janne och bakar GI-havrekakor..ska bli spännande att smaka :O). Jag ligger i soffan och känner mig inte i form.. har huvudvärk och ligger under både ett täcke och en filt. Uschabusch.. vill inte bli sjuk!



..men förhoppningsvis gör nybakta kakor mig pigg..


                                                                   psssst..lovar att publicera receptet.

Hoppas ni är pigga och glada :O)!

Nu luktar det kanel..

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh,längtar tillbaka till Kolmården :)



Kramar

2008-06-13 @ 22:25:58
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0