Sommarlov!!

Nu har jag äntligen sommarlov från skolan!! Tjihoo!! Första terminen är avklarad och allt har gått jättebra :o)!

Efter skolan igår shoppade Sofia och jag loss - det blev bland annat en topp från Odd Molly, ett bagladyhalsband och en kjol. Lyxigt, men det var jag värd efter vårens pluggande! ;o). Tidigare i veckan hämtade vi nya bilen också, så jag har haft mina spenderarbyxor på kan man säga, hihi!

Nu väntar en mysig långhelg med hemmafixande och sedan två nätter på hotell. Vi ska åka till Kolmården! Jag har aldrig varit där, så det ska bli superkul!! (För barnen också tror jag ;o)..).

Hoppas ni också njuter av det underbara vädret!!

KRAMAR!

       
 
Skål på mig själv!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Sol ute - men bokregn hos mig! Välkommen in och tävla om bra sommarläsning. Trevlig helg!

2008-06-05 @ 15:55:13
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Marlene

Halloj!



Va, härligt det låter. Sommarlov, shopping och fint väder!

Vi har precis grillat för första gången i år, äntligen lite sommar här uppe!



Kram på dig

2008-06-05 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0