Är mina händer värda 755 kronor?!

Hade pluggardag idag. Jag dukade upp med massor av kaffe och lite mörk choklad, så det blev ganska bra läst med den koffeinkicken ;o). Ska fortsätta lite nu ikväll.. det finns alltid att läsa ;o).

Jag fick post från en tidning idag.. inte vad för post som helst..utan en handkräm som jag vunnit! :o) Jättekul, verkligen!! Googlade upp mer info om krämen och visst visst..tuben med 100 ml kräm kostar 755:-, sjuhundrafemtiofemkronor?!?!

Men alltså.. de dyraste handkrämerna jag brukar köpa är väl Body Shops.. undras vad den där dyra krämen egentligen gör.. Jag har inga speciella problem med mina händer, det finns inget speciellt som jag tror den här krämen kan hjälpa mig med.
hmmm..kanske sälja krämen och shoppa annat för pengarna.. har inte riktigt bestämt mig än..

och till sist..visst är mina händer värda hur mycket pengar som helst!! Men behöver de det?

Här skulle en fin liten bild in ..men datorn tjorvar..så jag återkommer med den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0