GI-pepp vecka 12

Här kommer ett pepp för den här veckan, som i hög grad gäller mig själv:

Det är aldrig försent att hoppa in på rätt spår igen!

I slutet av förra veckan tappade jag mycket motivation och helgen bestod i att frossa i både godis och ostbågar. Visst ångrade jag mig sedan! Nu imorse, efter att ha ätit en hel del bröd igår, så märker jag hur min mage har blivit en stor, spänd ballong. Och vågen - den pekar uppåt!
Det är nu det är viktigt att jag tar tag i mig själv och hoppar in på spåret igen och inte tror att det är kört! 
Många gånger känns det som om man måste åka ända ner innan man kan börja ta sig upp, men det ska jag alltså inte göra nu! In på rätt spår och inte se ostbågeätande som ett enda stort nederlag, att ge upp allt över!

image7



Kommentarer
Postat av: Mari

♥ Svar: Tack söta rara! :-) Tyvärr går inte det, då min ena kollega är på semester 80 mil bort och den andra är hemma för vård av sjukt barn :-( Jag jobbar med andra ord ensam med extrapersonal som inte får stänga själv. Typiskt va?! :-(

2008-03-18 @ 21:24:44
URL: http://modigh.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0