GI-pepp vecka 13

image19

Den här veckan är peppet rätt och slätt GÅ! Jag har tidigare varit en riktig promenadmänniska, men den här vintern känns det som om jag legat i ide när det gäller det..jag har kommit på tusen ursäkter för att inte göra det. Men det är ju härligt när man kommit sig ut!! I dag tog jag iallafall tag i det och gick en härlig promenad med barnen, skönt för oss alla!! Så denna veckas pepp handlar om att du ska gå mer, oavsett hur mycket du går i dagsläget så kan du nog gå lite till. Antingen promenader på fritiden eller vardagsmotion, som att ta trappan istället för hissen.  Underbart är ju nu, när värmen är på väg åter, att ta en promenad i skogen och känna dofterna och lyssna på ljuden..helt klart en uppiggare!!

Pssst..scrolla ner och var med i tävlingen om du inte redan varit det :O)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Johanna!
LÄngesen vi hördes nu. Vad hurtig du är, om du vill bli hurtigare så hänh på mig o träna i varberg.
Började för 4 veckor sen.
Gör skoj.

Ha det gott kram

2008-03-25 @ 08:39:17
URL: http://missaiv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0