Latardagmedfestivalinslag..

Japp, så äret! Har varit extremt lat idag, ingenting speciellt gjort överhuvudtaget.. en tvätt tvättad, lite läsning..inte så mycket mer..bara LATAT mig..usch, nä, jag har latat mig så mycket så att jag har bestämt mig för att sluta lata mig ett bra tag framöver!! Upp och hoppa!

Nu är det hursomhelst soffhäng som gäller (jo, men det är ju kväll..), har kollat lite på melodifestivalen och nu är OCC (Orange County Choppers) på. Lite blandat kan man säga :o).

Ska läsa lite till snart, man blir liksom aldrig färdig ;o), men det visste jag ju redan när jag började studera igen, så det är bara att bita i det sura äpplet!

Imorgon ska barnen och jag åka och bada tillsammans med "moster " Malin, eventuellt följer också Jenni och Leo med. Det ska bli roligt! Barnen ser också fram emot det och Noah har t.o.m. tatuerat sig idag inför badandet!! Ett tufft lejon finns nu på hans arm!

Hoppas att ni har det bra därute och inte är smittade av lathetsmonstret som satt mig i plågor idag, men nu verkar han vara väck iallafall :o)!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Gud så skönt med en latdag, själv är jag idag rejält bakis..usch!! Och var gång man mår som jag gör nu så udrar man om det va värt det..

Ha det jätte gott allihopa.. Kram

2008-03-16 @ 12:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0