Påskafton

Påskafton idag, oj, vad tiden går fort!!

Ute ligger snön, det är -4.5 grader, så den lär nog bli liggande en stund till.. På ett sätt kan det kännas mysigt, eftersom det påminner om påsken i mina hemtrakter när solen skiner på snön :O). Men på ett annat sätt så vill jag ju ha våren som brukar vara här i södra sverige nu.. men det kommer nog om några dagar.

Igår kom Jonas hit, mysigt!! Idag ska Jonas, Janne och barnen åka till Kungsbacka medans jag stannar hemma och pluggar. Jag läser en ganska tung bok med mycket teori, så jag behöver många timmar till att gå igenom den. Skönt att få mer tid :o)
I eftermiddag ska vi på middag till Rebecca med familj :O), sedan blir det slapparkväll ikväll.

Ha det gossigt!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

Godmorgon, hoppas att du sovit gott inatt.

2008-03-22 @ 09:26:18
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: evelina

låter som en bra dag :)

2008-03-22 @ 09:31:25
URL: http://ewezi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0