Anti GI-pepp vecka 22..

eller hihi, riktigt så grovt är det inte, men på morsdag blev jag ordentligt firad, tillsammans med kaffe på sängen och ett par mysiga jobbarbyxor, som är perfekta att ha vid trädgårdsarbete:


image62

..så fick jag den här boken, som är jättebra när man försöker äta enligt GI:

image63

och inte nog med det, jag fick välja ett valfritt recept ur boken som min älskling skulle baka till mig.. Det är inte det lättaste ska jag säga, hela boken är ju fylld med underbara recept på kakor, tårtor, bullar, cupcakes, bröd..ja, alltså den är helt fullspäckad!

Tillslut bestämde jag mig för dessa:

image65



Rågbullar med russin, visst blev de fina?

Idag är det pluggardag, snart kommer barnens farmor och farfar hit, så de ska få vara barnvakt medan jag pluggar. De stannar kvar till imorgon, för ikväll ska Janne och jag på grillkväll hos Jenni och Ivan i Göteborg, det ska bli jättekul!

Hoppas ni får en gó start på helgen!

KRAM!





Kommentarer
Postat av: Anna

Helu Johanna !
Allt bra med dig ?Dax å gå en promenad snart kanske, och GI peppa varandra.
Jag ska börja på allvar med GI i morgon är det tänkt.
Ska ner till Affärn och synda en sista dag.
Kram

2008-06-01 @ 18:58:24
URL: http://missaiv.blogg.se
Postat av: Charlotte

Haha, perfekt gi-bok! :-) Strunt samma, bullarna ser jättemumsiga ut!

2008-06-03 @ 17:39:50
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Anna

Jättefina :)

Ibland behöver man bröd.



kramar

2008-06-13 @ 22:27:48
URL: http://dagarmedenannan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0