Det blir soligt imorgon..

..säger de på prognoserna :O).

Ja, Anna och ni andra, redovisningen gick bra!! Och jag är såå happy över det, yihaa!! När jag såg att examinatorn skrev att jag var godkänd så spritte det så i min kropp att jag nästan ställde mig upp och började dansa..men jag hejdade mig. Betedde mig civiliserat och gick omkring med ett leende på läpparna istället.

Idag var det jobbardag, sällan jag är där nuförtiden känns det som..är det inte pluggarledigt, så är nån sjuk eller så är det skola. Sista timmarna på jobbet hade vi första hjälpen - kurs, det var dags att förnya kunskaperna lite. Vissa saker har ändrats sedan för några år sedan, då jag sist gick kurs, det mesta är förenklat och lättare att komma ihåg :O). Trevligt var det!

Dags för mig att göra mig iordning för natten..avslutar med bilder från barnens rum.


Elias säng med tillhörande traktorbok ;O)

image53


En lite plottrig bild på Noahs säng, här är Barbapapa-figurerna målade på väggen. Lägg märke till mitt gamla påslakan med My Little Pony - tryck!

image54

Ha en god natt nu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0