För fem år sedan..

en lista hämtad från Cecilias blogg:

För fem år sedan Var jag på Sri Lanka och gjorde en praktik som gav mig minnen för livet.

image44

Janne och jag träffades också, för snart fem år sedan.

image45

För tre år sedan Föddes storebror Noah och snart är det tre år sedan blev jag gravid med Elias, gullungarna!! En semester på Azorerna hann vi också med.


image47



image46



För ett år sedan Gick jag ner till att jobba 60 % från att ha jobbat 100 % och gud så skönt det var!!

För tre månader sedan Hade jag precis börjat plugga igen, vad pirrigt, men samtidigt roligt, det var att börja . Och nu, oj, alltså jag ångrar inte en sekund att jag hoppade på det här!




Igår var jag till vårdcentralen och fick konstaterad halsfluss, hela dagen låg jag med feber och halsont.. Ischa!

image48




Om ett år vet jag inte alls vad som har hänt.

image49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0