Heartbreak hotel liknande party

I lördags var jag ut i Göteborg,  tillsammans med Jenni och Sara. Redan på väg in till stan så såg jag för mig oss partandes..inte helt olikt kvinnorna i Heartbreak Hotel:

image56

"Vi får följa två sinsemellan mycket olika kvinnor som har en sak gemensamt , de är båda frånskilda. Nu, 40+ och med vuxna barn, skall de gå vidare med sina liv och åter ge sig ut på jakt efter kärleken... Ett från början slumpartat möte leder till varm vänskap, lite dårskap, många danshak och fler barer..."

Alltså, ok, vi är väl inte fyrtio än, inte heller är vi frånskilda. Men ändå, småbarnsmammor på vift..första gången på drygt ett år som vi skulle festa "rejält".. Jag hade satt på mig den lilla (nya) röda kvällen till ära..
skulle det bli flörtande med unga killar? Dansande på borden? Snubblande i buskarna/på trottoaren?

Inte då, nej! Visst gick vi runt på flera ställen, tog någon öl och en glassdrink. Fem minuter över tolv var vi hemma i Jenni och Ivans lägenhet igen.. trötta och goa.. kul att vara ute, men också så kul att komma hem.

Utekvällen gav dock mersmak, så nästa gång (det dröjer nog inte allt för länge) stannar vi ute ett tag till!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tävlingstajm igen hos mig - lös gåtan och vinn en tv-serie eller ett fint smycke. Trevlig helg!

2008-05-23 @ 16:18:51
URL: http://www.charlotte.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0